The Hunting Wives
Efter att Sophie sett Margo och Brad tillsammans, försöker Margo vinna tillbaka Sophie med en överraskning. Abby är upprörd när hon fått veta om Brads lögner och bedrägerier medan Jill är oroad över att hennes sons relation med Abby når en ny nivå.