En forskare kämpar med att få kontroll över sin ilska.
The Return of the Beast
Bruce Banner försöker än en gång att bota sig från Hulken, men hans experiment stoppas av General Ross och Major Talbot.
Bruce Banner reser till Los Angeles och hoppas kunna träffa Tony Stark från Stark Industries, men Rick Jones är tätt efter honom.