Spider-Man
Spider-Man In Bubble, Bubble Oil & Trouble
Doctor Octopus begår en mängd mystiska brott i ett försök att uppgradera sina mekaniska armar och stjäla världens oljetillgångar.
Black Cat tillkännager att hon planerar att stjäla den maltesiska musen och utmanar Spiderman att försöka stoppa henne.
Magneto använder ett rymdskepp för att öka på sina krafter och stänga ner landets energitillgångar.