The Jellies!
Gangsta's Paradise
När Debbie och Barry får problem i äktenskapet tar Cornell saken i egna händer för att rädda situationen.
Ray's Perfect Date
Ray verkar inte lyckas få en dejt till skolbalen, så Cornell gör allt för att hjälpa sin vän.