The Jury Speaks
Från fallet med George Zimmerman till den ökända rättegången mot Michael Jackson - denna serie återupptar några av USA:s mest ökända rättsfall ur de ursprungliga jurymedlemmarnas perspektiv.
Vi tittar närmare på mordrättegången mot Zimmerman, den polis som utlöste Black Lives Matter-rörelsen, och hör jurymedlemmarnas skäl för sin dom.
2015 fångades Robert Durst på band när han sa: "Jag dödade dem alla". Vi sätter oss ner med jurymedlemmar som fann mördaren oskyldig till mord 2003 och undersöker möjligheten att juryn var vilseledd.
2005 frikände en jury Hollywoodstjärnan Robert Blake från mord efter att hans fru Bonnie Lee Bakley hittats skjuten till döds. Medlemmarna i den ursprungliga juryn diskuterar sin kontroversiella dom.