The Killing Kind
Försvarsadvokaten Ingrid Lewis försvarar John Webster mot anklagelser om förföljelse. När en kollega mördas i London är Ingrid säker på att hon var det tilltänkta offret, och Webster hävdar att han är den ende som kan skydda henne.
Försvarsadvokaten Ingrid Lewis håller på att bygga upp sitt liv på nytt när tragedin slår till. Ingrid tror att hon är en måltavla och undrar om John, hennes tidigare klient, är tillbaka i hennes liv.
Ingrid tror att ett tidigare fall kan ge svaret. Kriminalinspektör Nash varnar Ingrid för att ge sig in i en egen utredning.