The Light in the Hall
Sharon Roberts sörjer fortfarande sin dotter Ela, som är försvunnen sedan 18 år. Journalisten Cat Donato, som kände Ela som barn, är engagerad i fallet. När den anklagade mördaren Joe friges, ger kvinnorna sig i kast med att gräva i det förflutna.
Cat och Shelley försöker förtvivlat att hjälpa Joe pussla ihop händelserna den ödesdigra natten för 18 år sedan.
Sista delen. I den gripande finalen återvänder Cat och Joe till skogen för att se om det väcker några minnen hos Joe.