The Millionaire Matchmaker
I Los Angeles driver Patti Stanger en byrå som parar ihop miljonärer med de män och kvinnor de som alltid drömt om.
Jeff/Julien
Jeff, en äldre wannabe-rocker och Julien minglar med handplockade kvinnor på en japansk restaurang i Hollywood Hills.