The Only Way Is Essex
Prisbelönt realityserie som kretsar kring en grupp unga glamorösa människor i Essex vars vardag består av bland annat snygga bilar och dyra märkeskläder.
Kommer Kirks speciella date med Amy förstärka deras romans? Hur klarar Mark frestelser och svartsjuka? Och kan Lauren bli en självständig kvinna?
Lauren försöker komma över Mark genom att dejta seriöst, och förberedelser sker inför Essex Fashion Week.