The Paradise
Denise anpassar sig för att överleva i sitt nya jobb på The Paradise, ett glamoröst varuhus i en blomstrande viktoriansk stad, och hon fångar den karismatiska butikägaren Morays blick.
Miss Audrey får en mystisk sjukdom som gör Denise och Clara till rivaler, och Katherine njuter av effekten som Peter har på hennes liv.
Morays granne uppfyller sin dröm om att jobba på The Paradise vilket leder till problem i butiken, och Denises nya snilleblixt orsakar förargelse.