The Pier
Serien följer den högprofilerade arkitekten Alejandra som redan är skakad av maken Óscars självmord. Hon blir dock ännu mer förkrossad när hon får veta att han levde dubbelliv med en annan kvinna, Verónica, och deras gemensamma barn.