The Price of Glee
TV-serien Glees skådespelare och inspelningsteam avslöjar överraskande sanningar om produktionen av serien och berättar om en Hollywood-succés snabba uppgång och tragedierna som drabbade några av stjärnorna.
New Kids on the Lot
För första gången får vi veta hur det höga priset för berömmelse påverkade de unga skådespelarna i Glee.
Vi tittar närmare på den hjärtskärande tragedin kring Glee-stjärnan Cory Monteiths missbruk och död.
Efter TV-serien Glees slut kommer skådespelarnas svårigheter fram i rampljuset och ärr öppnas upp igen.