Amerikansk realityserie som följer några av Miamis mest inflytelserika kvinnor. Dessa sprudlande väninnor vet allt om hur man kombinerar partystadens outsinliga nöjesaktiviteter med karriär, föräldraliv, äktenskap och sociala åtaganden.