The Texas Cheerleader Murder Plot
Texas, 1991. Wanda Holloway försöker anlita en torped för att döda sin dotters cheerleader-rival. Hon blir påkommen när hon i hemlighet spelas in av polisen när hon beställer mordet.
Wanda Holloway ställs inför rätta och mediecirkusen når en feberhöjd. Wandas dotter Shanna avslöjar sanningen bakom händelserna, inklusive det chockerande avslöjandet att någon kan ha satt dit hennes mamma.