The Viking - Knarkkungens fall
Den hittills oberättade historien om den danska knarkkungen - Claus Malmqvist. Från hans tid som langare i Valby till multimiljardär i Brasilien - snart skulle han komma att förlora allt.
Från langare i Valby till mastermind i Spanien
Som tonåring börjar Claus Malmqvist tjäna lätta pengar genom att sälja cannabis. Snart tar hans karriär fart och på några år blir pojken från Valby en av Europas största knarkgangsters.