This England
Boris gör flera medieuppträdanden för att diskutera Covid-planerna när fallen fortsätter att öka runt om i världen och situationen förvärras i Italien. Kabinettet diskuterar att införa en lockdown.
Carrie och Boris anordnar en babyshower vid Chequers medan WHO och forskare betonar vikten av covid-tester. Regeringen inför en lockdown efter ett långsamt genomförande av andra restriktioner.
Boris förs till St Thomas' sjukhus eftersom hans Covid-symptom kvarstår. Samtidigt undersöker Guardians journalist Matthew Weaver rapporter om att Dom Cummings har setts i Durham.
Boris återvänder till Downing Street när regeringen börjar utarbeta planer för att lätta på restriktionerna. Skandalen om Cummings i Durham briserar, vilket tvingar Dom att hålla en presskonferens.