Todd McFarlane's Spawn
Evil Intent
Maffiabossen Tony Twist blir sur när tre av hans hantlangare dör och skickar en ny trio till gränden. De återvänder blodiga med en varning från Spawn om att Twist ska hålla sig borta.
En lejd cyborg vid namn Overkill tvingar Spawn till strid i gränden, och det gör att Spawn måste hämta några av Al Simmons gamla verktyg vid en skyddad CIA-vapenanläggning.
När maffiabossen Tony Twist skickar en underordnad vid namn Castellano till Rom för att be om ursäkt för Overkills död träffar vi Angela, en vacker kvinna som jagar helvetesyngel.