ToonMarty
Marty extraknäcker
Marty är superbra på att vara Burnatrons onda medhjälpare, faktiskt så bra att han stöter bort sin bästa vän, Burnie. Hans plan att föra samman far och son igen blir framgångsrik men rätt explosiv.
Efter en öppen audition för att hitta Toonaffärens nya ansikte utåt, blir Burnie toonaffärens nya maskot, och Marty hans mentor, tills Burnie blir uttråkad och överarbetad och saboterar för sig själv.
Marty är bestämd på att visa att alla Toonaffärens prylar fungerar perfekt och hjälper kocken att fånga kyckling. När han tar kål på kycklingen, blir han utesluten av stadens medborgare och han lär sig att alla har sin plats.