Top Chef: Just Desserts
De tävlande kockarna får i uppdrag att trolla fram den ultimata efterrätten med glass. Dessutom skruvas värmen upp när kockarna ska flambera en dessert.
I avsnittets snabbhetstest får kockarna i uppdrag att trolla fram en välsmakande dessert, men de får endast använda en kastrull, och deras efterrätter måste vara svartvita.