Toxic
Elizabeth Chambers har egna erfarenheter av destruktiva förhållanden som förgiftar hela ditt liv. Nu möter hon utsatta för att ta reda på varför en relation urartar.
Sleeping with a Stranger
Elizabeth Chambers utreder manipulationen som leder till det blodiga slutet på Kelly Sutliffs äktenskap, men en brutal attack är bara början.
Elizabeth hjälper familjen Harris i kampen för rättvisa mot läkaren som använder makt, privilegier och droger för att kontrollera deras dotter Sarah.
Elizabeth Chambers utreder den dömde bedragaren Anthony Strangis. Efter att ha träffat hans exfru inser Elizabeth att det kan finnas fler offer.
Efter att ha upptäckt nya offer vill Elizabeth hitta den dömde bedragaren Anthony Strangis och hamnar snart öga mot öga med den påstådda bedragaren.