Tracked
De sju lag som är kvar i tävlingen kämpar i Fiordlands vildmark. Snart börjar osämjan gro när paren går vilse och tappar riktningen.
Lagen måste ta sig iväg från en farlig glaciär och det blir intensiva dagar för de tävlande som är kvar. Ett lag gör ett ödesdigert misstag.
Bara fyra lag är kvar i tävlingen och pressen att fly undan spårarna är tuff för deltagarna. När ett av lagen bråkar sätter de igång en katastrof.