Twisted Love
The Hand That Rocks The Cradle
En gift tvåbarnsfar inleder ett förhållande med sin frus kusin - och triangeldramat kommer att leda till en mordisk vändning.
När en kvinna upptäcker att hennes gifta son har ett förhållande med sin 14-åriga styvsyster, så skapar det en spricka i familjen som kommer att leda till en tragedi.
En strikt baptistmormor upptäcker att hennes barnbarn har ett lesbiskt förhållande och bestämmer sig för att göra allt som krävs för att avsluta det - och det slutar med mord.
En man blir besatt av sin kollega och tycker att de borde gifta sig. Problemet är att hon redan är gift - med en svartsjuk man.