Unga Mammor
I första avsnittet träffar vi alla mammor och deras barn för första gången. Natalie som har tre döttrar, tre hästar, åtta hundar och en stor gård har svårt att få ihop vardagen och ofta slutar läggningarna i kaos.
Att vara ensamstående trebarnsmamma är verkligen en stor utmaning, speciellt när det kommer till att få ekonomin att gå runt. Vissa månader tvingas Natalieatt låna pengar av sina föräldrar för att ha råd med mat till tjejerna.
En valp ska få ett nytt hem och Natalie förbereder försäljningen. Hon är noga med vem som tar sig an valpen och attt den ska komma till ett kärleksfullt hem. Knappt hinner valpen iväg innan en olycka händer.