Up Next: Sigrid
Med sin laddade röst och naturliga låtskrivartalang är Sigrid en popstjärna som är lätt att tycka om redan vid första lyssningen. Bara 19 år gammal levererade hon ”Don't Kill My Vibe", en internationell hit med strålande energi och en biljett till världen långt bortom lilla Ålesund. Utforska Sigrids musik, se en exklusiv kortfilm och kolla in Julie Adenugas intima intervju.
Up Next Session: Sigrid
Denna explosiva livesession från den norska popartisten innehåller hennes genombrottshit ”Don't Kill My Vibe”.
Sigrid berättar om sin resa till berömmelse, sin musikaliska inspiration och om den kreativa gemenskapen i norska Bergen.