We Are Jeni
Jeni Haynes utvecklar personlighetssyndrom för att överleva de fruktansvärda övergrepp hon utsattes för under uppväxten - av sin egen pappa.
Jeni Haynes utvecklar hundratals personligheter som skydd mot faderns övergrepp. Många år senare är det dags att kräva rättvisa.