What If...?
Tänk om … Captain Carter var den första Avengern.
När Steve Rogers blir allvarligt skadad, blir Peggy Carter världens första supersoldat.
Tänk om … T'Challa blev en Star-Lord.
De grovhuggna rymdpiraterna som kallas Ravagers rövar bort T’Challa istället för Peter Quill.
Nick Fury får svårt att dra igång Avengers när kandidaterna faller offer för en seriemördare.
En förtvivlad Doctor Strange använder Agamottos öga i ett farligt försök att ändra det förflutna.
När Avengers drabbas av zombiesmitta, letar de överlevande hjältarna efter ett botemedel.
En amerikansk soldat vid namn Killmonger räddar Tony Stark när hans humvee anfalls i Afghanistan.