Where is Private Dulaney?
1979: Carol Dulaneys son försvinner från Camp Lejeune, förmodad bondpermis. Carol vet att det inte stämmer. Vad hon inte känner till är den skrämmande värld hon kommer att upptäcka.
Medan Carols sökande fortsätter gör en 11-årig pojke en fruktansvärd upptäckt i skogen: en hand som sticker upp från en grund grav. Carol är fylld med rädsla. Kan det här vara hennes son?
Fletcher skröt om att han dödade åtta personer. Om det finns andra kroppar, var är de? En flyktplan utarbetas, liv hotas och ytterligare en okänd kropp hittas.