Zodiakmördaren – Jakten på min pappa
Gary anförtror kriminalförfattaren Susan Mustafa sin hemlighet i hopp om att hon kan ta reda på mer. Under de följande två åren vandrar de i Zodiakmördarens spår i jakt på sanningen. Del 2 av 4.
Gary upptäcker att förhållandet med hans biologiska mor kan vara byggt på lögner och riskera hans bästsäljande bok. Samtidigt kokar internetforumen över av den nya informationen om Zodiakmördaren som nu framkommer. Del 3 av 4.
Med nya DNA-bevis arbetar Gary sig vidare mot sanningen. Men i San Francisco undersöker en privatutredare Garys och Susans påståenden om Zodiakmördaren vilket kulminerar i en oväntad vändning. Del 4 av 4.