Finders Keepers
S2, E3: Lizzie and Dylan work a case that provokes deep emotions for them when a 9-year-old boy goes missing on the eve of a judge's decision in a bitter custody battle. Also, with Dylan's help, Lizzie confronts some of her past childhood demons, and a major advancement presents itself in Dylan and Andy's adoption search.