Incoming
Сезон 3, серия 4: With help from Claudia Joy, Michael tries to rebuild his strained relationship with Emmalin. Pamela and Chase move into a new house which makes Trevor insecure about being able to provide for his family. Terrence Price (Clifton Powell) asks Roland to take a full time job as his partner. Overseas, Jeremy (Richard Bryant) has a near-death encounter, but is saved by a stray dog in the desert named Lucky. Starring Kim Delaney, Sally Pressman, Brigid Brannagh, Brian McNamara, Sterling K. Brown, Wendy Davis and Catherine Bell.