Poetic Justice
S3, E24: Unable to trust anyone in New Orleans, the NCIS team calls in FBI Assistant Director Isler (Derek Webster) to help expose and stop the sinister scheme Mayor Hamilton (Steven Weber) has planned for the residents of Clearwater, on the third season finale.