Post and Prejudice
시즌 3, 에피소드 8: Joan and Evan compete against each other in Fort Marshall's annual war games exercise. Haneen's (Aleene Khoury) surgery is a success, but when it is determined that she will need further treatment back in Iraq, Claudia Joy and Denise to ask the FRG to sponsor her. Frank and Denise continue to work on their relationship. Pamela gives a young army wife advice on starting her own business. Starring Kim Delaney, Sally Pressman, Brigid Brannagh, Brian McNamara, Sterling K. Brown, Wendy Davis and Catherine Bell.