Second Chances
S2, E16: After tracking stolen Navy TNT to a cocaine warehouse, Special Agent Pride and the NCIS team uncovers a domestic drug ring that is producing their own cocaine and headed by Sonja's childhood friend, Marion Watkins (Samaire Armstrong).