Yolk
S4, E2: Back in Paulie, the Holden/Talbot family adjusts to daily life without Daniel's catalyzing influence. Janet frets over Daniel's life away from home. Teddy and Tawney attempt to reconnect, while Amantha is confronted by someone from her past.