A Separate Wind
Omar (15) and Karina's (12) mother has a stroke during the family holidays. The siblings, drifting apart, will start a long journey through Mexico towards their grandmother's house. On the road they will face a broken and divided country. Where mistrust, resentment and violence are everywhere. Diverse characters -strangers on their own land- will lead them, until their final destiny.