Another Thin Man
William Powell and Myrna Loy star in the third film about urbane husband-and-wife sleuths, Nick and Nora Charles--joined on this case by their eight-month-old son, Nick Charles, Jr., Another Thin Man. When a wealthy munitions magnate requests the Charles' help because he fears for his life, the clever couple arrive too late to save his life, but between martinis and their search for a baby-sitter, they do manage to nab the killer.