Life With Mikey
Mikey is a former child star having a little trouble with his new role as a kid's talent agent. He's desperate to find a way to keep his third-rate talent agency from going under when he meets Angie, a young con artist. With her streetwise smarts and irresistible charm, she's a natural for TV commercials and could be their ticket to the big time -- if they don't drive each other crazy first!