Maximum Impact
Agent X races to rescue a captured security defence expert from the hands of a rouge agent known as Pirani. A harsh man who will show no mercy to anyone. Agent X faces his most deadly adversaries. Fleeing from assassins and fighting his way to the shocking truth in this action packed martial arts adventure.