Peter Gabriel: New Blood - Live in London
Filmed at Hammersmith Apollo in March of this year, "New Blood - Live In London" captures Peter Gabriel performing live with the 46 piece New Blood Orchestra. The repertoire mixes cover versions from his "Scratch My Back" album with classic tracks from across his solo career in brand new orchestral arrangements. Gabriel is a renowned live performer and his onstage charisma and instantly recognizable voice combine brilliantly with the orchestral sound palette to breathe a new sense of wonder into familiar songs. As you would expect the concert is also a visual feast, with graphics, animation and imagery blending to enhance and illustrate the music. This is truly a live experience not to be missed.