Schubert - Symphony No. 9 in C major, D 944
Sir Simon Rattle conducts the London Symphony Orchestra in a performance of Franz Schubert's Symphony No. 9 in C Major, D. 944. Also known as The Great, is the final symphony completed by Schubert. Unusually long for a symphony of its time, a typical performance of The Great lasts around one hour. The work was found to be very difficult for orchestras of the day because of its extremely length...