Sol
Sol, a tango singer, has been living in Buenos Aires for many years. But behind her impulsive nature and bright smile lies the loss of her son, with whom she had broken every bond. When Sol finally comes back to Paris in the hope of meeting her seven-year-old grandson Jo and the daughter-in-law she never met, she decides to rent the flat next door and pretends to be the new neighbor. From now on, she will try anything to get to know her estranged grandson.