Mirreyes Vs Godínez: Las Vegas
Starring Regina Blandón and Daniel Tovar. When the family shoe store is about to fail, Genaro, Mich, and their partners head to Las Vegas to secure a life-saving contract. Amid the parties and absurdities, love and loyalty will be tested.