Big Gold Brick
Big Gold Brick recounts the story of fledgling writer Samuel Liston and his experiences with Floyd Deveraux, the enigmatic middle-aged father of two who enlists Samuel to write his biography. But the circumstances that lead up to this arrangement in the first place are quite astonishing--and efforts to write the biography are quickly stymied by ensuing chaos in this darkly comedic, genre-bending film.