Earth to Luna
While planting Luna's bean sprout experiment that she's just brought home from school, the trio start thinking about all other sorts of things it might be fun to plant and grow in daddy's garden.
It's nearly lunchtime in Luna's house, and her mother is preparing a scrumptious meal. Luna, Jupiter, and Clyde are shocked to find that all that's left of an enormous bunch of kale is this little plate full. What's happened to all that kale?