90 Day Journey: Alan & Kirlyam
Kirlyam leaves her family and friends in Brazil and heads to Los Angeles to be with Alan, the love of her life. The couple must navigate cultural differences, a language barrier and more in order to create the perfect life they want together.
Kirlyam experiences her first-ever trip to a beauty salon, and Alan is concerned when he learns that she has been referred to a modeling agency by the stylist. Then, the couple faces pressure as they prepare for their wedding -- and their wedding night!
Alan and Kirlyam have big news they are excited to announce to their friends at a backyard barbecue. Then, the couple tries to make the best of a bad situation when the pandemic forces them apart.