90 Day Journey: Tim & Jeniffer
Tim travels from North Carolina to Colombia to meet his girlfriend Jeniffer for the first time, and their relationship is tested by jealousy, intimacy issues and family drama.
Tim is stuck in a love triangle with his ex Veronica and his Colombian girlfriend Jeniffer.
Tim meets Jeniffer's grandparents, and Jeniffer is stunned to learn a secret about Tim's past.
Jeniffer is unclear about the future of the relationship because Tim hasn't tried to kiss her yet.
Jeniffer and Tim question their compatibility, and he makes a decision about their future.