A Warmed Up Love
Kiki Inoue (Nana Mori), a 21-year-old convenience store part-timer struggling with past failures, finds solace in reviewing sweets on social media. Takumi Asaba (Tomoya Nakamura), the chain's CEO, is determined to reverse the company's declining fortunes. When he discovers Kiki's social media account, he sees an opportunity to develop new sweets. Unaware of each other's true identities, they meet and eventually form a professional partnership, with Kiki moving to the production department. As they collaborate on creating innovative treats, their professional relationship gradually transforms into a budding romance. Will their combined efforts save the struggling convenience store chain and lead to a sweet love story?