Angel From Hell
When Allison begins dating a new guy, Amy tries to finagle their first kiss before the "window of opportunity" closes to turn things into a lasting relationship. (TV PG D, L)
When Marv balks at allowing Allison to make some changes to their dermatology practice, Amy creates a temporary position for herself in order to help them work things out.
Amy's plan to get Allison to stop caring about "looking stupid" backfires when Allison makes a spontaneous decision that leads her to meet her soulmate before she's supposed to.
Amy is required to perform 10 good deeds to earn her angel powers back after losing them by cheating at a game.