Angus & Cheryl
Insomnia
Chaos theory applied to the battle of the sexes; everything Cheryl tries in order to obtain maximum pleasure from her dream only serves to keep Angus's eyes wide open.
Remote Control
A major soccer cup final and a top class skating competition are on TV at the same time, but on different channels - and there's only one remote control.
Cheryl notices that Angus is piling on weight and decides to do something about it. She supervises his slimming program while Angus does all the tough exercises.
Angus invents the definitive weapon in the battle of the sexes - a radio control device that makes Cheryl obey every instruction he gives.
Cheryl is convalescing in hospital and Angus wants to show that he is the best nurse in the world ... as long as no one distracts him.