Average Joe
BET+ ORIGINAL. Blue-collar plumber Joe Washington is jolted out of his everyday life when he learns his late father stole millions from dangerous people who want their money back -- or else.
A special agent is called in after Dimitri's remains surface, Nicolai vows vengeance after learning of his son's death, and Joe finds a clue that may lead to the money's location.
Nicolai hires Arina, an ex-assassin, to find the man who killed his son (and bring him in alive), while Joe, Touch and Leon go on a mission to recover security footage before the police discover it.
Joe hides the gang at a job site after escaping Arina, who has tracked down his address, and Pam wants to use Jennifer as bait to draw out Nicolai, but is shut down by Joe and Angela.